31 Mayıs 2009 PAZAR - DADALOĞLU AVŞARLAR EĞİTİM VE KÜLTÜR DERNEĞİ

DADALOĞLU AVŞARLAR EĞİTİM VE KÜLTÜR DERNEĞİ


Tarafından organize edilen; Aşık SEFAİ, Aşık İMAMİ, Ozan Mahmut TAŞKAYA, Avşar MUSA – Aşık POSTACI ve Sürpriz Sanatçıların Katılacağı 4. Dadaloğlu Avşarlar Sarıçam Bahar Şölenine OKUNTULUSUNUZ!
Program

. Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı

. Açılış Konuşması

. Protokol Konuşmaları

. Dernek Faaliyetlerinin Anlatımı

. Ozan Mahmut TAŞKAYA Konseri

. Avşar Musa Konseri

. Postacı Şiir Dinletisi

. Avşar Pilavı İkramı ve Mangal Keyfi

. Aşık İMAMİ Konseri

. Aşık SEFAİ Konseri

. Yöresel Yarışmalar
Tarih: 31 Mayıs 2009 PAZAR

Saat: 09.00 – 17.00 Arası

Yer: Sarıçam Piknik Alanı

ASLIMI SORARSAN AVŞAR SOYUNDAN

Aslımı sorarsan Avşar soyundan

Ayrı düştüm aşiretten beyimden

Pınarbaşı’ndan da beş yüz evinen

Çıkıp da cana kıyanlardanım
Çekerim çileyi böyl’olsun bugün

Alırım mı sandın şol Kozan Dağı’nı

Biz bir kurt idik de Bozoklu Köyü’n

Ürkütüp sürüsün yiyenlerdenim
Dadaloğlu’m der de böyle olmazdım

Gördüğüm günlerin birini görmezdim

Kavga kızışınca geri durmazdım

Meydanda kardaşa kıyanlardanım

DADALOĞLU

Hiç yorum yok: